نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، محسن بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
  • اصغری، آرزو تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
  • افضلی، افشین فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
  • افضلی، افشین بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
  • امانی، احمد بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]

ب

  • بارخدا، سیدجمال مدل‌یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
  • برزگر بفرویی، مهدی بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
  • بنیمین، غزاله بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
  • بهجتی اردکانی، فاطمه اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
  • بهروزی، ناصر مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]

پ

  • پیرانی، ذبیح طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
  • پورجمشیدی، مریم فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
  • پورسید، سید مهدی اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]

ت

  • تلخابی، محمود اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • تمنایی فر، محمدرضا تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
  • تموک، فاطمه اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]

ج

  • جناآبادی، حسین اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]

چ

  • چراغی، زهرا تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
  • حاجی یخچالی، علیرضا مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
  • حیدری، سارا بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
  • حسن آبادی، حمیدرضا بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]

خ

  • خرمائی، فرهاد اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]

د

  • دریکوند، محمد اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]

ر

  • رحمانی ملک‌آباد، مهدی بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
  • رحمتی کهخا، محمد اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
  • رشیدی، بهار بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
  • رضائی، سجاد مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
  • رویایی، زهرا بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]

ز

  • زاهد، سعیده تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
  • زنگنه، فیروزه طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
  • زنگنه، معصومه تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]

ش

  • شهنی ییلاق، منیجه اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
  • شهنی ییلاق، منیجه مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]

ع

  • عباسی، سارا اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
  • عباسی، مسلم طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
  • عربزاده، مهدی تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
  • عزیزی، احمد بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
  • عطادخت، اکبر اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]

غ

  • غفاری، عذرا اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]

ف

  • فرامرزی، سالار بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
  • فرامرزی، سالار اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
  • فرخ تقی آبادی، آرزو اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
  • فرید، ابوالفضل فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • فهامی، زهرا اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]

ق

  • قربان جهرمی، رضا اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
  • قیصری، زهرا بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
  • قیطاسی، جعفر بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]

ک

  • کاظمی، نواب مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
  • کیانی، مسعود تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
  • کدیور، پروین بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
  • کرامتی، هادی بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
  • کرمی، پردیس مدل‌یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
  • کریمی منجرموئی، مریم اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]

م

  • میان آبادی، هانیه تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
  • محامد، رحیم مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
  • محمدی، پروانه بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
  • مراتی، علیرضا بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
  • مرزیه، افسانه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
  • مشاوری ایزدی، راحله طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • مقامی، حمیدرضا اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • منصوری، سیروس اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
  • مهربان، جواد اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • موسوی، سیدولی اله مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
  • مومنی راد، اکبر فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]

ن

  • نقیب الساداتی، نسترن سادات فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • نقی زاده، فاطمه اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
  • نیکدل، فریبرز اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • نوروزی، قاسم اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
  • نوشادی، ناصر اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]

ه

  • هاشمی، زهرا بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
  • هاشمی نصرت آباد، تورج اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]

ی

  • یونسی، جلیل اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]